si Tinggi sama Si kemetot


Click here for Myspace Layouts

Saturday 22 October 2011

Hubungan yang tak berkekalan :-p

21/10/2011 

aku single kembali ... sbb ex gurl aku tak pernah nak paham aku ... aku mintk nya nyanyi .. nya x mk .. aku suruh nya manjak2 ngan aku nya x mk... gney gk ya ... aku pulang keja .. pnt2 memang lha aku x mshj dolok nak .. atleats brik aku rehat jap .. bha towk mok mshj knek2 ya jwk .. cuba lha phm aku .. pnt .. bkn kdak kau .. blaja . dudok jak kt kuching nun ... dlm bilit gk ya .. aku berhujan berpanas .. crik duit ... 

Btw .. walaupun aku ngan nya dha 4 bulan .. tp kadang2 pun nya ada phm an aku .. tp kadang2 jak ya .. aku pernah pdh ngan nya aku mk mbk nya jln .. btw nya blit 5/11/2011 .. aku mok mbk nya jln .. tp nya x mk .. sorie k .. aku bkn jenis mungkir janji .. aku akn embk kau jln ... walaupun kw x mk .. tp .. one day lak kw akn maok ...  

No comments:

Post a Comment