si Tinggi sama Si kemetot


Click here for Myspace Layouts

Tuesday 25 October 2011

Hargai seseorang itu dengan penuh kasih sayang

pada pagi yang sunyi dan sepi itu .. aku dudok seorang diri dengan di temani .. kesepian pada pagi itu .. 
pada pagi itu aku rasa nak call seseorang yang sangat istimewa bagi aku .. aku call lha dia .. alangkah merdu nya suara dia menyanyi lagu yang aku tak tahu.. jadi aku pun datang sukk .. sendiri .. tak tahu .. apa nak cakap .. hanya mampu berdiam dan dengar suara dia ... semasa dia nyanyi tu .. aku pun terpikir .. balik .. apa akan jadi kalau aku dpt turn back balik dengan dia .. dan apa perasaan aku time tuu .. memang syok giler lha kalau aku dpt turn dengan dia balik .. tp .. aku pasti yang dia tak akn pernah nak turn back balik dengan aku ... sebab .. aku bkn lah lelaki yang terbaik untuk dia .. sbb .. dha dkt 4 kali aku turn back dengan dia .. tapi aku yang lepaskan dia .. betapa bodoh nya aku masa tu .. now aku sendiri yang datang menyesal sbb dha lepaskan perempuan yang aku tak dapat lupa dan olweys in my mind everyday ... aku tahu hanya dia yang dapt buat hatiku .. menjadi tak tentu samapai sekarang .. now dah 1 tahun 8 bulan kami tak bersama ..  kenapa lha aku bodoh sangat ... tapi tak apa .. dia bahagia .. aku pun tumpang bahagia ... seperti mana dia bahgia sekarang ...  cinta hanya dapat di ukir jika satu percintaan itu di ikhlasi dengan kebahagiaan dan kesetiaan ... 

so hargai seseorang itu dengan penoh makna .. dan tulus .. jangan sia siakan peluang yang ada .. agar kita dapat mencintai seseorang itu dengan penuh kasih sayang ..

No comments:

Post a Comment