si Tinggi sama Si kemetot


Click here for Myspace Layouts

Saturday 15 October 2011

Kenangan yang tak dapat di lupakan .

14 may 2010 ...

tyme ya aku dengan si dea berjalan jalan .. di Paxsen ..  tyme ya ... aku ngan nya first jln x slh ku .. and aku lha first love nya .. pa yg kt nya semua first ...

6 bulan meq dwak x pnh jumpa ... aku slu mrh and slu ... x sbr mok jmpa nya .. tp nya sush kit mok keluar ... sbb .. bpk nya lha ahahha ... ahahha .. tp tyme ya kenangan yang tak dapat dilupakn lha ahhaa .. mcm lagu indo jak ahha ..

selang lekak ya .. kadang2 jak aku jumpa .... ehehhe ... nya lha empua nok sweet aku pernah kenal .. pemalu nya jwk aahha ... boleh dikatakan .. bagai pinang di kunyah2 lha ahha .... tp hubungan x berkekalan ... ahernya menjadi berantakan .. sbb .. slh aku bha ... p x pa .. aku bahagia sbb nanga nya hepi kinek .. harap nya kinek phm apa sebernanya cinta lha okea ... 

tunggu di episode yang seterusnya okea ..

No comments:

Post a Comment