si Tinggi sama Si kemetot


Click here for Myspace Layouts

Saturday, 21 January 2012

Rambut Yang Akan Ku Rindu

Rindu dengan zaman ni lah .. sebab zaman ni lha banyak kenangan yang di ukir bersama kawan - kawan , di pike2 kan balik mana baju saya jiwa kosong aku ekh .. ada lagi ke aku simpan ... tapi noh ue the best friend .. you never forget us .. tunggu kt miri lak kita sama main skate .. ahha . rindu nak buat rambut mac tu lagi.. rambut aku semasa cuti form 3 dahulu ..  agak2 nya aku ngam lagi ke tak .. kalau berambut macam tu lagi .. memang lha tak .. Saya Jiwa Kosong the best t shirt on the sale tyme Hujan buat konsert at imperial mall hotel dahulu .. kalau dapat balik baju cam tu .. aku nak beli lagi satu lha .. sebab baju tu jugak lah .. aku menjadi mat stylo ahaha ..poyo betol lha aku ni .. ahah .. on the best noh .. majukan industri kita okea ... salam 

No comments:

Post a Comment