si Tinggi sama Si kemetot


Click here for Myspace Layouts

Tuesday 2 October 2012

kehidupan di bulan october

bermula kisah tentang yang di lalui dengan keperitan .. tapi apakan daya hidup tak menentu .. setiap saat .. aku terpaksa merasa kesedihan dalam hati .. melihat si dia bergembira ..  setiap detik dan waktu . Masa berjalan terlalu pantas .. tanpa di hiraukan dengan segala yang di lalui .. aku mohammad shahril , menjalani hidup dengan penuh parah tanpa si dia di sisi satu tahun 3 bulan menanti kepulangan si dia .. tidak terubat rindu di hati ..tidak dia tahu bahawa aku amat merindui si dia .. gelak tawa kami bersama melalui telefon bimbit , suara merdu si dia bercakap dengan aku .. gurauan manja si dia .. melalui sms ..hanya lagu dapat membuat rindu ini terbukut  jiwa bagaikan gelora ..seperti ombak laut , hanya syahdu irama menemani aku .. setiap saat merindui bagai terseksa .. wahai si cinta ERYKA LYSSA JOHNSON .. pulang lah di kau hatiku tak sabar menanti kepulangan mu .. ingin memlok dirimu setiap saat jika kita berjumpa ..  biar dua jiwa menjadi satu agar engkau menjadi miliku selamanya .. dengar kata bismmilah hirahman nirahim .. aku melamar di kau sebagai isteri 

No comments:

Post a Comment