si Tinggi sama Si kemetot


Click here for Myspace Layouts

Thursday, 27 October 2011

Fall in love back

jatuh cinta lagi .. Omg .. bena kha apa perasaan ku towk .. 

jatuh cinta dengan seseorang yang aku minat tu dah perkara biasa dalam hidup ku .. tapi yang ni lain kit .. bkn seperti selalu .. 

aku mula jatuh cinta , pada hari yang boleh dikatakan cuaca tak bagus sangat lah .. hujan lagi tu .. masa tu aku .. tengah on9 .. tang tiba .. aku pandai syok sendiri .. tak tau lah ahahah ... kenapa jd begitu .. ahhaha ... tapi ku rasa yang dia tak akan terima aku lah .. tapi ikot2 kan aku nak sangat kapel dengan dia .. ahha .. tapi takpe ... slow2 jap .. lama2 boleh jadi cinta betol tak ...?? 

tunggu cerita yang selanjutnya lagi okea ...

No comments:

Post a Comment